Kategórie

Napsali o nás

Peter
5.005.005.005.005.00
urcite odporucam, najlepsi obchod na znacku dell

2016-12-29

Igor
5.005.005.005.005.00
Spĺňa všetko čo sa od eshopu očakáva. Spokojnosť.

2016-12-25

SM
5.005.005.005.005.00
Odporučam

2016-11-21

miki
5.005.005.005.005.00
odporúčam nakupovať v tomto obchode.Je tam ochotný personál,dobrý prehlad produktov a dobré ceny

2016-11-19

Jano, ZA
5.005.005.005.005.00
Super ceny Celkova spokojnost

2016-11-17

Vážený zákazník,

ďakujeme Vám, že ste si zakúpili výrobok od spoločnosti Dell. Venujte prosím pozornosť nasledujúcim informáciám. Upozorníme Vás na niekoľko skutočností a poradíme Vám ako postupovať v prípade reklamácie zakúpeného zariadenia.

Na zakúpené zariadenie sa vzťahuje záruka v lehote 24 mesiacov (niektoré modely majú záruku 36 mesiacov - viac na dodacom liste produktu) odo dňa zakúpenia s garantovanou opravou na Vami určenom mieste. Záruka na batériu je 12 mesiacov odo dňa zakúpenia.

V prípade poruchy zariadenia prosím kontaktujte linku technickej podpory spoločnosti Dell v pracovný deň do 16:00 na telefónnom čísle: +421 2 57 50 83 03 Po spojení s operátorom linky technickej podpory je potrebné uviesť sedem miestny kód - Service Tag, ktorý sa nachádza na spodnej strane zariadenia.

Po overení zariadenia operátor prevedie identifikáciu poruchy a v prípade potreby zabezpečí vyslanie servisného technika spolu s potrebným náhradným dielom priamo na požadovanú adresu. Technik Vás bude pred príjazdom na miesto určenia telefonicky kontaktovať a upresní čas opravy.

Týmto sa minimalizuje čas potrebný na opravu a nehradíte žiadne dodatočné náklady potrebné napr. na dopravu k predajcovi.

Veríme, že budete so zakúpeným zariadením spokojný a bude Vám slúžiť k maximálnej spokojnosti.


Akceptujem

Naša stránka používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním našej stránky súhlasíte s ich využívaním.