Čo znamená NBD?

NBD je skratka pre prémiovú záruku Next Business Day On-Site poskytovanú značkou DELL.  Na notebooky sa vzťahuje záruka v 24 alebo 36 mesiacov (túto informáciu nájdete v popise produktu alebo na faktúre označené ako 2rNBD resp. 3rNBD). Jedná sa o záruku on-site teda oprava priamo u vás.

Ako postupovať pri reklamácii produktu DELL s NBD zárukou?

V prípade, že máte problém so zariadením DELL postupujte nasledovne:

1. Telefonicky kontaktujte DELL technickú podporu

02/57508303

Operátor technickej podpory bude od vás potrebovať SERVICE TAG (7 miestny kód obvykle napísaný na spodnej/zadnej strane zariadenia). Následne s vami operátor preskúma problém, urobí diagnostiku a prípadne ďalšie kroky podľa typu poruchy.

Po diagnostike chybného komponentu k vám vyšle techniky s náhradným dielom aby zrealizoval výmenu komponentu.

2. Návšteva technika priamo u vás

Nasledujúci pracovný deň vás bude v ranných hodinách telefonicky kontaktovať technik a dohodne si s vami približný čas opravy. 

Po príchode k vám technik zrealizuje výmenu chybného komponentu a zariadenie otestuje.

3. Záver

Týmto spôsobom vybavenia reklamácie sa minimalizuje čas potrebný na opravu a nehradíte žiadne dodatočné náklady (napr. na dopravu k predajcovi).

Prosím ale majte aj pochopenie pre telefonických operátorov a servisných technikov. Nie v 100% prípadoch je oprava úspešná na prvý pokus a v niektorých prípadoch náhradný diel nemusí byť ihneď k dispozícii. Napriek tomu sme presvedčení, že záruka DELL Next Business Day vám v porovnaní s klasickou zárukou, ktorú poskytujú iní výrobcovia ušetrí veľa času kedže nemusíte byť bez zariadenia 14 až 30 dní (obvyklá doba reklamácie konkurenčných značiek) a zariadenie nemusíte posielať kuriérom alebo nosiť do predajne.   

Veríme, že budete so zakúpeným zariadením spokojní a bude Vám slúžiť k maximálnej spokojnosti.

Produkt pridaný do zoznamu obľúbených produktov
Produkt bol pridaný do porovnania